Friday, January 1, 2010

Ismet dah berjaya!




Sejak mencecah umur 3 bulan ni Ismeth selalu terbalik kan diri nya.. nak berteriap ler tue.. dan akhirnya sekarang ismeth dah berjaya bertiarap!! dah dapat angkat kepala dia.. tapi tgn masih tersepit kat badan dia!!
Cute nya.. Best sgt tengok perkembangan Ismeth..dari tangan berbedung sekarang dah bertiarap.. syukur alhamdulilah..

2 comments:

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

bravo bravo...tak lama lg dia mula buat aksi askar menyusur lak.

time gini gak kena mula jaga2 kalo tinggalkan atas katil..its a common incident of budak happily guling2 sampai jatuh. padahal maknye br pusing belakang nak ambil diaper.

mamaismeth said...

ahaaha.. askar menyusur...ye tak yer,klu dia dah pandai bergerak..mcm askar menyusur pulak yer..
ye lah.. tu yg sy takut jugak tu..skrg ni tengah plan nak buat penghadang kat tepi katil.. risau jugak.. harap2 insiden guling2 sampai jatuh tu x jadi pd ismeth..

Post a Comment

 
Copyright 2009 Blog untuk Ismeth... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree